torsdag 17. oktober 2013

Lage internettside

Som et krav innenfor faget "Læring med digitale medier" skal vi lage en egen nettside. Det er noe vi har jobbet med i dag på samlingen. Dette må jeg si var ganske morsomt. Jeg personlig synes det er veldig morsomt å pusle med outlook og diverse, så det passet meg bra å holde på med dette. Synes det er givende å få prøve seg innenfor forskjellige områder. Nettsiden min Medie Kjersti vil i hovedsak inneholde ting som er relevant innenfor faget, ofte oppgaver. Håper jeg klarer å holde liv i den, og at andre kan ha glede av å lese på den.














Jeg har nok en lang vei å gå for å utvikle meg både innenfor bloggen og nettsiden, men det viktigste er at ting går fremover ;)

Har du prøvd å lage nettside?

1 kommentar:

  1. Godt for en lærer at studentene (elevene) liker det de blir utfordret på. Det å få gjøre, kreere, skape noe, utvikle er flott og godt produkt må være en god oppskrift på læring.

    Jeg har besøkt nettsida. Ett "mål" på om undersida om en plass (et sted, et område) du er glad i er god, kan være om den gir lyst til å besøke stedet. Bare bildene dine er nok til det. Også info-sida er positiv og god.

    SvarSlett